Συχνές ερωτήσεις

Προϊόντα LED

Τι σημαίνει LED;

Το ακρωνύμιο LED προέρχεται από τις λέξεις Light Emitting Diode (Δίοδος Εκπομπής Φωτός) και αναφέρεται σε έναν ημιαγωγό ο οποίος εκπέμπει φωτεινή ακτινοβολία. Η τεχνολογία LED είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας και εξελίσσεται διαρκώς, παρέχοντας ενεργειακά αποδοτικές και ταυτόχρονα ευέλικτες λύσεις φωτισμού, προβολής και διαφήμισης.

Γιατί να προτιμήσω προβολή της επιχείρησής μου στην τοπική αγορά με προϊόντα LED;

Η σωστή προβολή μιας επιχείρησης συνεπάγεται την απόκτηση νέων πελατών. Σε τοπικό επίπεδο, μια επιχείρηση γνωστοποιεί την παρουσία της στην αγορά και στους διερχόμενους πεζούς και οδηγούς μέσω μιας επιγραφής, πινακίδας, ταμπέλας ή, αν πρόκειται για φαρμακείο, ενός σταυρού. Αν η προβολή αυτή συνδυαστεί με την τεχνολογία LED, εξασφαλίζεται ότι η επιχείρηση θα προβάλλεται μέρα και νύχτα, λόγω φωτεινότητας, ταυτόχρονα όμως με μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας σε σύγκριση με άλλες τεχνολογίες προβολής (π.χ. neon).

Τι είδους προϊόντα μπορώ να αγοράσω από το κατάστημα σας;

Στο κατάστημά μας θα βρείτε προϊόντα τεχνολογίας LED που ανήκουν στην κατηγορία του εξοπλισμού προβολής και διαφήμισης για κάθε είδους επιχείρηση.

  • Στα προϊόντα μας περιλαμβάνονται φωτεινές επιγραφές/πινακίδες/ταμπέλες τεχνολογίας LED που προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα και πληροφορίες, σταυροί και είδη εξοπλισμού LED για φαρμακεία και ιατρεία, καθώς και υλικά επιγραφών LED για επαγγελματίες επιγραφοποιούς.
  • Μπορούμε επίσης να κάνουμε ειδικές κατασκευές, δηλαδή προϊόντα που σχεδιάζονται ειδικά για την επιχείρησή σας και περιλαμβάνουν στοιχεία όπως λογότυπο, ειδικό πλαίσιο και σχήμα, ειδικές εκτυπώσεις, ειδική στήριξη ή μέγεθος πάνω από 160x48 εκ..
  • Στις ειδικές κατασκευές περιλαμβάνονται και οι έγχρωμες οθόνες/γιγαντοοθόνες LED (LED video walls), οι οποίες διατίθενται για αγορά και ενοικίαση.

Μπορείτε να δείτε δείγματα προϊόντων στις σελίδες του ιστοτόπου μας, ενώ στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να παραγγείλετε άμεσα και εύκολα συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία μέσω τηλεφώνου (για Ελλάδα και Κύπρο), ή παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (για Ελλάδα).

Για να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία:

  • Μας καλείτε στο τηλέφωνο +30 2315 002299 για να μας πείτε τι είδους προϊόν θέλετε, με βάση κάτι που σκεφτήκατε ή είδατε ή κάποιο από τα δείγματα ή προϊόντα μας. Αν θέλετε προϊόν ειδικής κατασκευής, μας παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες και προδιαγραφές για να ελέγξουμε τη δυνατότητα κατασκευής. Εφόσον η κατασκευή είναι εφικτή, προαιρετικά μπορούμε να σας στείλουμε κάποιο δείγμα σχεδίου σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Μόλις καθοριστεί η παραγγελία, σας αποστέλλουμε με email το δελτίο παραγγελίας με όλες τις λεπτομέρειες. Μας στέλνετε πίσω το δελτίο παραγγελίας υπογεγραμμένο μέσω email και προχωράτε στην πληρωμή της προκαταβολής εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη από εσάς όταν μας στείλετε το υπογεγραμμένο δελτίο παραγγελίας και προχωρήσετε σε πληρωμή της προκαταβολής, ενώ από εμάς όταν επιβεβαιώσουμε την πληρωμή της προκαταβολής, οπότε και ξεκινάει η κατασκευή των προϊόντων.
  • Η κατασκευή των προϊόντων γίνεται με βάση τις προδιαγραφές σας και στη συνέχεια πραγματοποιείται ο έλεγχος σωστής λειτουργίας. Το στάδιο κατασκευής και ελέγχου λειτουργίας ολοκληρώνεται εντός 4-7 ημερολογιακών ημερών από την επιβεβαίωση της προκαταβολής, εκτός από την περίπτωση ειδικών κατασκευών, οπότε και θα σας ενημερώσουμε αντίστοιχα για τον χρόνο κατασκευής και ελέγχου.
  • Σας ενημερώνουμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, προχωράτε στην εξόφληση της και μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή, γίνεται η αποστολή της σε εσάς ή η παραλαβή από το χώρο μας.

Για να κάνετε ηλεκτρονική παραγγελία:

  • Επισκέπτεστε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ". Μπορείτε να πλοηγηθείτε στις κατηγορίες και στα προϊόντα, να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε και τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά τους και να τα προσθέσετε στο Καλάθι Αγορών. Όταν ολοκληρώσετε την προσθήκη προϊόντων στο Καλάθι, κάνετε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού και εμφανίζονται δύο επιλογές: ΚΑΛΑΘΙ, για να ελέγξετε τα προϊόντα που προσθέσατε και ΤΑΜΕΙΟ. για να προχωρήσετε στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
  • Στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, απαραίτητα για τη σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης πώλησης: στοιχεία χρέωσης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας. Προαιρετικά προσθέτετε κάποια παρατήρηση ή σημείωση για την παραγγελία και, αφού διαβάσετε τους Όρους Χρήσης, τσεκάρετε το αντίστοιχο πεδίο για να τους αποδεχθείτε.
  • Κάνοντας κλικ στο κουμπί «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ», ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε, η παραγγελία σας αποστέλλεται σε εμάς ή ανακατευθύνεστε στο περιβάλλον ηλεκτρονικών συναλλαγών της Viva Wallet για να προχωρήσετε σε πληρωμή. Η παραγγελία σε αυτό το σημείο βρίσκεται σε αναμονή μέχρι να την επιβεβαιώσουμε. Επομένως αναμένετε μέχρι να σας στείλουμε επιβεβαιωτικό email για την παραγγελία σας, στο οποίο αναγράφεται πως η παραγγελία βρίσκεται σε Επεξεργασία ή, αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα, να επικοινωνήσουμε μαζί σας για επαλήθευση της συναλλαγής και επιβεβαίωση της παραγγελίας.
  • Μόλις λάβετε το email επιβεβαίωσης, εντός 3 εργάσιμων ημερών, προχωράτε σε εξόφληση του συνολικού ποσού της παραγγελίας αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης/εμβάσματος/e-banking σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας και μας ενημερώνετε μέσω τηλεφώνου/email για να επιβεβαιωθεί η πληρωμή. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή στο κατάστημα με μετρητά ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα, έρχεστε στο κατάστημα για να πληρώσετε και να παραλάβετε την παραγγελία σας. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί ή θα είναι έτοιμη προς παραλαβή εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη μέρα που θα επιβεβαιώσουμε την πληρωμή.
Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να κάνω ηλεκτρονική παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, η εγγραφή σας όμως εφόσον το επιθυμείτε, κάνει πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία παραγγελίας σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για σύνδεση ως μέλος μετά την εγγραφή, επιλέξτε το εικονίδιο «Ο λογαριασμός μου» στο πάνω μέρος της σελίδας, συμπληρώνετε στην φόρμα το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που δηλώσατε κατά την εγγραφή και επιλέγετε «ΣΥΝΔΕΣΗ».

Πώς θα ξέρω αν έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία μου;

Η τηλεφωνική παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη, μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή της προκαταβολής από εσάς.

Η ηλεκτρονική παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη όταν λάβετε από εμάς email στο οποίο αναγράφεται πως η παραγγελία σας βρίσκεται σε Επεξεργασία.

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Στην περίπτωση της τηλεφωνικής παραγγελίας, για να παρακολουθείτε την εξέλιξη της, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου/email/Facebook, αναφέροντάς μας τον Αριθμό Δελτίου Παραγγελίας από το αντίστοιχο έγγραφο.

Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, έχετε λάβει ενημερωτικό email με τον αριθμό και τον κωδικό παραγγελίας. Από το μενού "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" μπαίνετε στον σύνδεσμο “ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ” και βλέπετε τις παραγγελίες σας. Με τα ίδια στοιχεία, μπορείτε επιπλέον να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου/email/Facebook.

Ποιες είναι οι επιλογές αποστολής/παραλαβής;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Από το κατάστημά μας στην Θεσσαλονίκη, μετά από συνεννόηση για την ημερομηνία και ώρα παραλαβής, χωρίς επιβάρυνση κόστους για μεταφορικά.
  • Για αποστολή προϊόντων μέχρι 15 κιλά εντός Ελλάδας, γίνεται αποστολή της παραγγελίας με ΕΛΤΑ Courier.
  • Η αποστολή προϊόντων πάνω από 15 κιλά εντός Ελλάδας γίνεται με μεταφορική εταιρεία της περιοχής σας μετά από συνεννόηση.
  • Για αποστολές στην Κύπρο χρησιμοποιείται κυρίως μεταφορά με αεροπλάνο.
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Για παραγγελίες βάρους μέχρι 15 κιλά και για ηλεκτρονικές παραγγελίες, γίνεται αποστολή με ΕΛΤΑ Courier. Το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος, ως εξής:

  • 0-2 κιλά: 5€
  • 2-6 κιλά: 9€
  • 6-10 κιλά: 13€
  • 10-15 κιλά: 18€

Αν επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, το κόστος είναι +2€ πλέον του κόστους για μεταφορικά ανεξαρτήτως βάρους.

Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

Για παραγγελίες βάρους άνω των 15 κιλών, γίνεται αποστολή με μεταφορική εταιρεία που εξυπηρετεί την περιοχή σας κατόπιν συνεννόησης. Το κόστος μεταφορικών καθορίζεται από την κάθε μεταφορική εταιρεία και το πληρώνετε κατά την παραλαβή.

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

Μέσω κατάθεσης/εμβάσματος/e-banking σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας: Ισχύει για κάθε παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω τηλεφώνου/email/Facebook και γίνεται σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας:

 

Πειραιώς
Δικαιούχος: Τερζής Δημήτριος
IBAN: GR11 0172 2130 0052 1310 4873 865 / SWIFT:PIRBGRAA
Αριθμός λογαριασμού: 521 3104 873 865

Alpha Bank
Δικαιούχος: Τερζής Δημήτριος
IBAN: GR49 0140 7030 7030 0200 2025 689 / SWIFT:CRBAGRAA
Αριθμός Λογαριασμού: 7030 0200 2025 689

VIVA WALLET
Δικαιούχος: 
Τερζής Δημήτριος
IBAN: 
GR43 7010 0000 0007 0187 613 2730 / SWIFT:VPAYGRAA
Αριθμός Λογαριασμού: 0000 7018 7613 2730

Με πληρωμή στο κατάστημά μας: Ισχύει για κάθε παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω τηλεφώνου/email/Facebook. Βρισκόμαστε στην Θεσσαλονίκη, στη διεύθυνση Αγίας Παρασκευής 3, ΤΚ 56122, Μενεμένη. Η πληρωμή γίνεται με μετρητά ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

Με πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας: Ισχύει για παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, αποκλειστικά για Ελλάδα. Γίνονται δεκτές κάρτες χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover. Μετά την επιλογή του αντίστοιχου τρόπου πληρωμής, όταν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, οδηγείστε αυτόματα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Viva Wallet, πραγματοποιείτε την διαδικασία πληρωμής και στη συνέχεια επιστρέφετε στον ιστότοπό μας όπου μπορείτε να δείτε ή να εκτυπώσετε την παραγγελία σας.

Με αντικαταβολή: Ισχύει για παραγγελίες με βάρος μέχρι 15 κιλά. Πληρώνετε στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Το κόστος της πληρωμής με αντικαταβολή ανέρχεται σε 2€ επιπλέον του κόστους των μεταφορικών, ανεξαρτήτως βάρους.

Το παραστατικό πληρωμής που λαμβάνετε για την παραγγελία σας είναι τιμολόγιο ή απόδειξη, το οποίο είτε σας αποστέλλεται με το προϊόν ή το παραλαμβάνετε μαζί με την παραγγελία σας στο κατάστημα. Για να γίνει η αποστολή ή παράδοση της παραγγελίας σας, πρέπει υποχρεωτικά να έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού της παραγγελίας και να έχει γίνει από εμάς επιβεβαίωση της πληρωμής μέσω των τραπεζικών λογαριασμών της εταιρείας μας. 

Ποια είναι η πολιτική δόσεων;

Το κατάστημά μας δεν παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις.

Αλλαγή προϊόντων - Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφή χρημάτων

Ποιες παραγγελίες θεωρούνται ειδικές;

Μια ειδική παραγγελία, περιλαμβάνει προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την επιχείρησή σας και περιλαμβάνουν στοιχεία όπως λογότυπο, ειδικό πλαίσιο και σχήμα, ειδικές εκτυπώσεις και ειδική στήριξη. Μπορεί να είναι σταθερή επιγραφή ή επιγραφή με ορισμένες επιλογές κίνησης ή σε διαστάσεις πάνω από 192x48 εκ. ή σταυρός φαρμακείου σε ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο. Επιπλέον, όλες οι έγχρωμες πινακίδες και led walls οποιουδήποτε μεγέθους είναι ειδικές κατασκευές. Τα προϊόντα που περιέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι ειδικές κατασκευές.

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω την παραγγελία μου πριν την αποστολή της;

Μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για τηλεφωνικές παραγγελίες, αν δεν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Αν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή, η δυνατότητα αλλαγής εξαρτάται από το είδος της και γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση. Για ειδικές κατασκευές, οι δυνατότητες αλλαγής είναι ελάχιστες αν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής τους.
  • Για παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, αν δεν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή του ποσού της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Αν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή του ποσού, μπορεί και πάλι να γίνει αλλαγή μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, μόνο εφόσον το προϊόν δεν έχει μπει σε διαδικασία αποστολής. Αν έχει προχωρήσει η διαδικασία αποστολής, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και μετά να επικοινωνήσετε μαζί μας για να προχωρήσετε σε αλλαγή.

Δεν μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για τηλεφωνικές παραγγελίες, αν πρόκειται για ειδική παραγγελία της οποίας η κατασκευή έχει ξεκινήσει. Επικοινωνείτε μαζί μας για να δούμε αν υπάρχει περιθώριο αλλαγής.
  • Για προϊόντα με ειδική τοποθέτηση, εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία τοποθέτησης.
  • Αν επεμβείτε με οποιοδήποτε τρόπο στην εξωτερική ή εσωτερική δομή και κατασκευή του προϊόντος.
  • Αν κατά την τοποθέτηση δεν συνδέσετε το καλώδιο γείωσης και προκληθεί οποιαδήποτε φθορά στο προϊόν.
Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω την παραγγελία μου μετά την αποστολή της;

Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί, θα πρέπει να την παραλάβετε και στη συνέχεια, αν θέλετε κάποια αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε αντίστοιχα. Η αλλαγή ισχύει για αγορά προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική παραγγελία, για διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο εφόσον δεν έχουν υποστεί φθορές λόγω τοποθέτησης ή χρήσης. Η αλλαγή δεν ισχύει για ειδικές παραγγελίες.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία χρέωσης/αποστολής της παραγγελίας;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία χρέωσης/αποστολής της παραγγελίας μόνο εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού καταστήματος, αν δεν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή ή εξόφληση του ποσού αντίστοιχα. Αν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή, επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε τη διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
  • Αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποιώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Για τηλεφωνική παραγγελία, όταν τα προϊόντα δεν είναι ειδικής κατασκευής, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Για ειδική κατασκευή, εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής.

Δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας:

  • Στην περίπτωση που πρόκειται για ειδική κατασκευή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής.
  • Για προϊόντα με ειδική τοποθέτηση, εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία τοποθέτησης.
  • Αν μετά την παραλαβή επεμβείτε με οποιοδήποτε τρόπο στην εξωτερική ή εσωτερική δομή και κατασκευή του προϊόντος.
  • Αν κατά την τοποθέτηση δεν συνδέσετε το καλώδιο γείωσης και προκληθεί οποιαδήποτε φθορά στο προϊόν.
  • Αν μετά την παραλαβή έχει δημιουργηθεί οποιαδήποτε φθορά στα προϊόντα λόγω κακής τοποθέτησης ή πτώσης.
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προϊόντων, για αλλαγή προϊόντων/επιστροφή χρημάτων;

Αν κάνετε επιστροφή προϊόντων για αλλαγή, επικοινωνείτε μαζί μας για να καθορίσουμε τον τρόπο αποστολής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στη συνέχεια μας στέλνετε τα προϊόντα συσκευάζοντάς τα με τρόπο αντίστοιχο με εκείνον που τα παραλάβατε, για να μην υπάρχει κίνδυνος φθοράς ή βλάβης τους κατά τη μεταφορά. Μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία κατασκευής των νέων προϊόντων και για τις λεπτομέρειες της εκ νέου αποστολής. Τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής βαρύνουν εσάς.

Αν κάνετε επιστροφή προϊόντων λόγω υπαναχώρησης για επιστροφή χρημάτων, επικοινωνείτε μαζί μας για να σας στείλουμε το έντυπο υπαναχώρησης μέσω email και να συνεννοηθούμε για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων προς επιστροφή. Η αποστολή σε εμάς του συμπληρωμένου και υπογεγραμμένου εγγράφου υπαναχώρησης και των προϊόντων προς υπαναχώρηση θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σε περίπτωση υπαναχώρησης επιβαρύνουν εσάς. Θα πρέπει να φροντίσετε ώστε η συσκευασία αποστολής να είναι αντίστοιχη με την αρχική, για να μην υπάρχει κίνδυνος φθοράς ή βλάβης του προϊόντος κατά τη μεταφορά. Μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τη συνέχεια της διαδικασίας και την επιστροφή χρημάτων.

Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας, τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε μέσω του εντύπου υπαναχώρησης ή μέσω email. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε και θα ελέγξουμε τα προϊόντα στα οποία έγινε υπαναχώρηση αγοράς.

Τεχνική υποστήριξη

Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα σας;

Σας παρέχουμε δυο χρόνια γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας για όλα τα καινούργια προϊόντα μας. Στην εγγύηση αυτή βεβαιώνεται ότι τα μηχανικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματά των προϊόντων έχουν δοκιμαστεί στο εργαστήριο μετά την κατασκευή τους και δεν έχουν ελαττώματα στην λειτουργία, αν χρησιμοποιούνται υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, για ένα διάστημα δύο ετών από την αρχική ημερομηνία της αγοράς, όπως αυτή εμφανίζεται στο παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη). Για την περίπτωση των μεταχειρισμένων προϊόντων, η εγγύηση καθορίζεται ανά περίπτωση και σας ενημερώνουμε αντίστοιχα.

Τι περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη;

Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη για θέματα χειρισμού και λειτουργίας των προϊόντων μας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα χειρισμού ή λειτουργίας με το προϊόν σας, επικοινωνείτε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο τηλέφωνο +30 2314 009421. Αν διαπιστώσουμε ότι το προϊόν χρειάζεται επισκευή ή αντικατάσταση, γίνεται τηλεφωνική συνεννόηση για την αποστολή του προϊόντος στο εργαστήριο μας.

Πως χειρίζομαι τα προϊόντα;

Με την αγορά κάθε προϊόντος παρέχεται από εμάς δωρεάν εκπαίδευση για τον τρόπο χειρισμού του.

  • Για τις μονόχρωμες κυλιόμενες πινακίδες οποιουδήποτε μεγέθους και για τα μονόχρωμα ψηφία για βενζινάδικα, γίνεται από εμάς προγραμματισμός του πρώτου σας διαφημιστικού μηνύματος. Το μήνυμα αυτό σε μορφή αρχείου, σας το στέλνουμε σε email, μαζί με οδηγίες για τη λήψη και εγκατάσταση του προγράμματος χειρισμού. Μόλις παραλάβετε και τοποθετήσετε το προϊόν, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να κάνετε λήψη του προγράμματος χειρισμού από την ιστοσελίδα μας και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας σύμφωνα με τις αντίστοιχες οδηγίες. Το πρόγραμμα χειρισμού λειτουργεί σε Windows 7, 8, 8.1, 10 και 11 και είναι στα Ελληνικά. Μετά την εγκατάσταση, μπορείτε να χειριστείτε τα προβαλλόμενα διαφημιστικά μηνύματα και τις παραμέτρους λειτουργίας.
  • Για τις έγχρωμες πινακίδες, τα έγχρωμα ψηφία για βενζινάδικα και τα έγχρωμα LED video walls οποιουδήποτε μεγέθους, ο χειρισμός γίνεται με αντίστοιχο πρόγραμμα όπως με τις μονόχρωμες. Αντίστοιχες οδηγίες δίνονται από εμάς μέσω email και παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη.
  • Για τους σταυρούς φαρμακείου, ο χειρισμός γίνεται ανάλογα με το είδος. Συγκεκριμένα, για τους απλούς ηλεκτρονικούς σταυρούς με τηλεχειρισμό RF, παρέχεται τηλεχειριστήριο και εφόσον χρειαστεί, δίνονται οδηγίες για τον χειρισμό. Για τους σταυρούς φαρμακείου τύπου MATRIX, ο χειρισμός γίνεται με το πρόγραμμα χειρισμού των μονόχρωμων πινακίδων και ισχύουν αντίστοιχες οδηγίες χειρισμού και υποστήριξης.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με θέματα χειρισμού των προϊόντων, επικοινωνείτε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο τηλέφωνο +30 2314 009421.

Τι δεν περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη;

Στην τεχνική υποστήριξη δεν περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των προϊόντων. Θα πρέπει να συνεννοηθείτε με τον ηλεκτρολόγο σας και προαιρετικά με συνεργείο της επιλογής σας για την εγκατάσταση και τοποθέτηση. Επίσης, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ηλεκτρολόγου, τα έξοδα αφαίρεσης του προϊόντος από το σημείο τοποθέτησης και τα έξοδα επανατοποθέτησης του προϊόντος. Αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα μεταφοράς από και προς το εργαστήριο μας, ενώ τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν με την αρχική τους συσκευασία ή αντίστοιχη που να διασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά τους.

Τι ισχύει για τα προϊόντα εκτός εγγύησης;

Στα προϊόντα εκτός εγγύησης, μετά την πάροδο δυο ετών από την αρχική ημερομηνία αγοράς, συνεχίζουμε να σας παρέχουμε ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη-service για όλη την διάρκεια της ζωής των προϊόντων. Αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα μεταφοράς από και προς το εργαστήριο μας, ενώ τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν με την αρχική τους συσκευασία ή αντίστοιχη που να διασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά τους.

Εξυπηρέτηση πελατών - Επικοινωνία

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών σας;

Η εξυπηρέτηση πελατών αντιστοιχεί στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματός μας, το οποίο είναι το εξής:

  • Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο: 09:00 - 14:00
  • Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή: 09:00 - 14:00 και 17:00 - 19:30
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους: