ExpoLedTeam - pinakides-led.gr
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Shopping cart
Το καλάθι σας είναι άδειο.

Συχνές ερωτήσεις


Προϊόντα LED

Τι σημαίνει LED;

Το ακρωνύμιο LED προέρχεται από τις λέξεις Light Emitting Diode (Δίοδος Εκπομπής Φωτός) και αναφέρεται σε έναν ημιαγωγό ο οποίος εκπέμπει φωτεινή ακτινοβολία. Η τεχνολογία LED είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας και εξελίσσεται διαρκώς, παρέχοντας ενεργειακά αποδοτικές και ταυτόχρονα ευέλικτες λύσεις φωτισμού, προβολής και διαφήμισης.

Γιατί να προτιμήσω προβολή της επιχείρησής μου στην τοπική αγορά με προϊόντα LED;

Η σωστή προβολή μιας επιχείρησης συνεπάγεται την απόκτηση νέων πελατών. Σε τοπικό επίπεδο, μια επιχείρηση γνωστοποιεί την παρουσία της στην αγορά και στους διερχόμενους πεζούς και οδηγούς μέσω μιας επιγραφής, πινακίδας, ταμπέλας ή, αν πρόκειται για φαρμακείο, ενός σταυρού. Αν η προβολή αυτή συνδυαστεί με την τεχνολογία LED, εξασφαλίζεται ότι η επιχείρηση θα προβάλλεται μέρα και νύχτα, λόγω φωτεινότητας, ταυτόχρονα όμως με μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας σε σύγκριση με άλλες τεχνολογίες προβολής (π.χ. neon).

Τι είδους προϊόντα μπορώ να αγοράσω από το κατάστημα σας;

Στο κατάστημά μας θα βρείτε προϊόντα τεχνολογίας LED που ανήκουν στην κατηγορία του εξοπλισμού προβολής και διαφήμισης για κάθε είδους επιχείρηση.

  • Στα προϊόντα μας περιλαμβάνονται φωτεινές επιγραφές/πινακίδες/ταμπέλες τεχνολογίας LED που προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα και πληροφορίες, σταυροί και είδη εξοπλισμού LED για φαρμακεία και ιατρεία, καθώς και υλικά επιγραφών LED για επαγγελματίες επιγραφοποιούς.
  • Μπορούμε επίσης να κάνουμε ειδικές κατασκευές, δηλαδή προϊόντα που σχεδιάζονται ειδικά για την επιχείρησή σας και περιλαμβάνουν στοιχεία όπως λογότυπο, ειδικό πλαίσιο και σχήμα, ειδικές εκτυπώσεις, ειδική στήριξη ή μέγεθος πάνω από 160x48 εκ..
  • Στις ειδικές κατασκευές περιλαμβάνονται και οι έγχρωμες οθόνες/γιγαντοοθόνες LED (LED video walls), οι οποίες διατίθενται για αγορά και ενοικίαση.

Μπορείτε να δείτε δείγματα προϊόντων στις σελίδες του ιστοτόπου μας, ενώ στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να παραγγείλετε άμεσα και εύκολα συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. 


Παραγγελίες

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία μέσω τηλεφώνου (για Ελλάδα και Κύπρο), ή παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (για Ελλάδα).

Για να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία:

  • Μας καλείτε στο τηλέφωνο +30 2315 002299 για να μας πείτε τι είδους προϊόν θέλετε, με βάση κάτι που σκεφτήκατε ή είδατε ή κάποιο από τα δείγματα ή προϊόντα μας. Αν θέλετε προϊόν ειδικής κατασκευής, μας παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες και προδιαγραφές για να ελέγξουμε τη δυνατότητα κατασκευής. Εφόσον η κατασκευή είναι εφικτή, προαιρετικά μπορούμε να σας στείλουμε κάποιο δείγμα σχεδίου σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Μόλις καθοριστεί η παραγγελία, σας αποστέλλουμε με email ή fax το δελτίο παραγγελίας με όλες τις λεπτομέρειες. Μας στέλνετε πίσω το δελτίο παραγγελίας υπογεγραμμένο μέσω email ή fax και προχωράτε στην πληρωμή της προκαταβολής εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη από εσάς όταν μας στείλετε το υπογεγραμμένο δελτίο παραγγελίας και προχωρήσετε σε προκαταβολή, ενώ από εμάς όταν επιβεβαιώσουμε την πληρωμή της προκαταβολής, οπότε και ξεκινάει η κατασκευή των προϊόντων. 
  • Η κατασκευή των προϊόντων γίνεται με βάση τις προδιαγραφές σας και στη συνέχεια πραγματοποιείται ο έλεγχος σωστής λειτουργίας. Το στάδιο κατασκευής και ελέγχου λειτουργίας ολοκληρώνεται εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την επιβεβαίωση της προκαταβολής, εκτός από την περίπτωση ειδικών κατασκευών, οπότε και θα σας ενημερώσουμε αντίστοιχα για τον χρόνο κατασκευής και ελέγχου.
  • Σας ενημερώνουμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, προχωράτε στην εξόφληση της και μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή, γίνεται η αποστολή της σε εσάς ή η παραλαβή από το χώρο μας.

Για να κάνετε ηλεκτρονική παραγγελία:

  • Επισκέπτεστε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μέσω από το μενού SHOP. Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο προσθήκης στο Καλάθι αγορών. Μπορείτε να πλοηγηθείτε στις κατηγορίες και στα προϊόντα, να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε και τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά τους και να τα προσθέσετε στο Καλάθι. Όταν ολοκληρώσετε την προσθήκη προϊόντων στο Καλάθι, μεταβαίνετε σε αυτό για να προχωρήσετε στο στάδιο παραγγελίας.
  • Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας: διεύθυνση χρέωσης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για τη σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης πώλησης. Επιπλέον, επιλέγετε τον τρόπο αποστολής και πληρωμής, προαιρετικά προσθέτετε κάποια παρατήρηση ή σημείωση για την παραγγελία και, αφού διαβάσετε τους Όρους Χρήσης, τσεκάρετε το αντίστοιχο πεδίο για να τους αποδεχθείτε.
  • Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Επιβεβαιώστε την παραγγελία», η παραγγελία σας αποστέλλεται σε εμάς και μπαίνει σε αναμονή μέχρι να την επιβεβαιώσουμε. Δεν προχωράτε σε πληρωμή μέχρι να σας στείλουμε επιβεβαιωτικό email για την παραγγελία σας στο οποίο σας γνωστοποιείται ο αριθμός και ο κωδικός παραγγελίας. Οι αριθμοί αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ελέγξετε την κατάσταση και τις λεπτομέρειες της παραγγελίας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο Ιστορικό Παραγγελιών.
  • Μόλις λάβετε το email επιβεβαίωσης, εντός 3 εργάσιμων ημερών, προχωράτε σε εξόφληση του συνολικού ποσού της παραγγελίας μέσω τραπεζικής κατάθεσης, εμβάσματος ή e-banking σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας και μας ενημερώνετε μέσω τηλεφώνου/email για να επιβεβαιωθεί η πληρωμή.
  • Η παραγγελία σας θα αποσταλεί ή θα είναι έτοιμη προς παραλαβή εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη μέρα που θα επιβεβαιώσουμε την πληρωμή.
  • Αν θέλετε μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας στο κατάστημά μας κατά την παραλαβή. Η εξόφληση σε αυτή την περίπτωση γίνεται μόνο με μετρητά. Το κατάστημά μας δεν διαθέτει POS και συναλλάσσεται αποκλειστικά με επαγγελματίες.

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να κάνω ηλεκτρονική παραγγελία;

  • Αν είστε επιγραφοποιός και θέλετε να κάνετε παραγγελίες σε τιμές χονδρικής, θα πρέπει υποχρεωτικά να κάνετε εγγραφή. Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε μας στο τηλ. +30 2315 002299 κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματός μας.
  • Σε διαφορετική περίπτωση, δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, η εγγραφή σας όμως εφόσον το επιθυμείτε, κάνει πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία παραγγελίας σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για σύνδεση ως μέλος μετά την εγγραφή, συμπληρώνετε στην φόρμα το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που δηλώσατε κατά την εγγραφή και επιλέγετε «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο χώρο μελών.

Πώς θα ξέρω αν έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία μου;

  • Η τηλεφωνική παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη, μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή της προκαταβολής από εσάς.
  • Η ηλεκτρονική παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη όταν λάβετε από εμάς επιβεβαιωτικό email στο οποίο περιλαμβάνεται ο αριθμός και ο κωδικός παραγγελίας, καθώς και οδηγίες για τον τρόπο πληρωμής και αποστολής/παραλαβής.

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

  • Στην περίπτωση της τηλεφωνικής παραγγελίας, για να παρακολουθείτε την εξέλιξη της, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου/email/Facebook, αναφέροντάς μας τον Αριθμό Δελτίου Παραγγελίας από το αντίστοιχο έγγραφο.
  • Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, έχετε λάβει ενημερωτικό email με τον αριθμό και τον κωδικό παραγγελίας. Μπαίνετε στον σύνδεσμο “Ιστορικό Παραγγελιών” και χρησιμοποιείτε τον αριθμό και τον κωδικό στα αντίστοιχα πεδία για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Με τα ίδια στοιχεία, μπορείτε επιπλέον να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου/email/Facebook.

Ποιες είναι οι επιλογές αποστολής/παραλαβής;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Από το κατάστημά μας στην Θεσσαλονίκη, μετά από συνεννόηση για την ημερομηνία και ώρα παραλαβής, χωρίς επιβάρυνση κόστους για μεταφορικά.
  • Για αποστολή προϊόντων μέχρι 30 κιλά εντός Ελλάδας, γίνεται αποστολή της παραγγελίας με ΕΛΤΑ Courier.
  • Η αποστολή προϊόντων πάνω από 30 κιλά εντός Ελλάδας γίνεται με μεταφορική εταιρεία της περιοχής σας μετά από συνεννόηση.
  • Για αποστολές στην Κύπρο χρησιμοποιείται κυρίως μεταφορά με αεροπλάνο.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

  • Για παραγγελίες βάρους μέχρι 30 κιλά και για ηλεκτρονικές παραγγελίες, γίνεται αποστολή με ΕΛΤΑ Courier. Το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος, ως εξής:
    • 0-3 κιλά: 5€
    • 3-6 κιλά: 7,50€
    • 6-10 κιλά: 9€
    • 10-15 κιλά: 15€
    • 15-20 κιλά: 19€
    • 20-25 κιλά: 23€
    • 25-30 κιλά: 27€

Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

  • Για παραγγελίες βάρους άνω των 30 κιλών, γίνεται αποστολή με μεταφορική εταιρεία που εξυπηρετεί την περιοχή σας κατόπιν συνεννόησης. Το κόστος μεταφορικών καθορίζεται από την κάθε μεταφορική εταιρεία και το πληρώνετε κατά την παραλαβή.

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω κατάθεσης/εμβάσματος/e-banking σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας:
    • Alpha Bank:
      Δικαιούχος: Τερζής Τηλέμαχος
      IBAN: GR32 0140 7030 7030 0200 2018 235 / SWIFT:CRBAGRAA,
      Αριθμός Λογαριασμού: 7030 0200 2018 235
    • Πειραιώς:
      Δικαιούχος: Τερζής Τηλέμαχος
      IBAN: GR44 0172 2130 0052 1309 0933 983 / SWIFT:PIRBGRAA,
      Αριθμός λογαριασμού: 5213 090933 983
  • Με πληρωμή στο κατάστημά μας (μετρητά μόνο): Βρισκόμαστε στην Θεσσαλονίκη, στη διεύθυνση Αγίας Παρασκευής 3, ΤΚ 56122, Μενεμένη. Η πληρωμή γίνεται μόνο με μετρητά. Το κατάστημά μας δεν διαθέτει τερματικό POS σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 45231/20-04-2017 (Β’ 1445) Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Το παραστατικό πληρωμής που λαμβάνετε για την παραγγελία σας είναι τιμολόγιο, το οποίο είτε σας αποστέλλεται με το προϊόν ή το παραλαμβάνετε μαζί με την παραγγελία σας στο κατάστημα.

Για να γίνει η αποστολή ή παράδοση της παραγγελίας σας, πρέπει υποχρεωτικά να έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού της παραγγελίας και να έχει γίνει από εμάς επιβεβαίωση της πληρωμής μέσω των τραπεζικών λογαριασμών της εταιρείας μας.

Ποια είναι η πολιτική δόσεων;

Το κατάστημά μας δεν παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις.


Αλλαγή προϊόντων - Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφή χρημάτων

Ποιες παραγγελίες θεωρούνται ειδικές;

Μια ειδική παραγγελία, περιλαμβάνει προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την επιχείρησή σας και περιλαμβάνουν στοιχεία όπως λογότυπο, ειδικό πλαίσιο και σχήμα, ειδικές εκτυπώσεις και ειδική στήριξη. Μπορεί να είναι σταθερή επιγραφή ή επιγραφή με ορισμένες επιλογές κίνησης ή σε διαστάσεις πάνω από 160x48 εκ. ή σταυρός φαρμακείου σε ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο. Επιπλέον, όλες οι έγχρωμες πινακίδες και led walls οποιουδήποτε μεγέθους είναι ειδικές κατασκευές. Τα προϊόντα που περιέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι ειδικές κατασκευές.

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω την παραγγελία μου πριν την αποστολή της;

Μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για τηλεφωνικές παραγγελίες, αν δεν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Αν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή, η δυνατότητα αλλαγής εξαρτάται από το είδος της και γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση. Για ειδικές κατασκευές, οι δυνατότητες αλλαγής είναι ελάχιστες αν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής τους.
  • Για παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, αν δεν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή του ποσού της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Αν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή του ποσού, μπορεί και πάλι να γίνει αλλαγή μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, μόνο εφόσον το προϊόν δεν έχει μπει σε διαδικασία αποστολής. Αν έχει προχωρήσει η διαδικασία αποστολής, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και μετά να επικοινωνήσετε μαζί μας για να προχωρήσετε σε αλλαγή.

Δεν μπορείτε να αλλάξετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για τηλεφωνικές παραγγελίες, αν πρόκειται για ειδική παραγγελία της οποίας η κατασκευή έχει ξεκινήσει. Επικοινωνείτε μαζί μας για να δούμε αν υπάρχει περιθώριο αλλαγής.
  • Για προϊόντα με ειδική τοποθέτηση, εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία τοποθέτησης.
  • Αν επεμβείτε με οποιοδήποτε τρόπο στην εξωτερική ή εσωτερική δομή και κατασκευή του προϊόντος.
  • Αν κατά την τοποθέτηση δεν συνδέσετε το καλώδιο γείωσης και προκληθεί οποιαδήποτε φθορά στο προϊόν.

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω την παραγγελία μου μετά την αποστολή της;

Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί, θα πρέπει να την παραλάβετε και στη συνέχεια, αν θέλετε κάποια αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε αντίστοιχα. Η αλλαγή ισχύει για αγορά προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική παραγγελία, για διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η αλλαγή δεν ισχύει για ειδικές παραγγελίες.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία χρέωσης/αποστολής της παραγγελίας;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία χρέωσης/αποστολής της παραγγελίας μόνο εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού καταστήματος, αν δεν έχετε προχωρήσει σε προκαταβολή ή εξόφληση του ποσού αντίστοιχα. Αν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή, επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε τη διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
  • Αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποιώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Για τηλεφωνική παραγγελία, όταν τα προϊόντα δεν είναι ειδικής κατασκευής, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Για ειδική κατασκευή, εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής.

Δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας:

  • Στην περίπτωση που πρόκειται για ειδική κατασκευή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής.
  • Για προϊόντα με ειδική τοποθέτηση, εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία τοποθέτησης.
  • Αν επεμβείτε με οποιοδήποτε τρόπο στην εξωτερική ή εσωτερική δομή και κατασκευή του προϊόντος.
  • Αν κατά την τοποθέτηση δεν συνδέσετε το καλώδιο γείωσης και προκληθεί οποιαδήποτε φθορά στο προϊόν.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προϊόντων, για αλλαγή προϊόντων/επιστροφή χρημάτων;

  • Αν κάνετε επιστροφή προϊόντων για αλλαγή, επικοινωνείτε μαζί μας για να καθορίσουμε τον τρόπο αποστολής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στη συνέχεια μας στέλνετε τα προϊόντα συσκευάζοντάς τα με τρόπο αντίστοιχο με εκείνον που τα παραλάβατε, για να μην υπάρχει κίνδυνος φθοράς ή βλάβης τους κατά τη μεταφορά. Μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία κατασκευής των νέων προϊόντων και για τις λεπτομέρειες της εκ νέου αποστολής. Τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής βαρύνουν εσάς.
  • Αν κάνετε επιστροφή προϊόντων λόγω υπαναχώρησης για επιστροφή χρημάτων, επικοινωνείτε μαζί μας για να σας στείλουμε το έντυπο υπαναχώρησης μέσω email ή fax και να συνεννοηθούμε για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων προς επιστροφή. Η αποστολή σε εμάς του συμπληρωμένου και υπογεγραμμένου εγγράφου υπαναχώρησης και των προϊόντων προς υπαναχώρηση θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σε περίπτωση υπαναχώρησης επιβαρύνουν εσάς. Θα πρέπει να φροντίσετε ώστε η συσκευασία αποστολής να είναι αντίστοιχη με την αρχική, για να μην υπάρχει κίνδυνος φθοράς ή βλάβης του προϊόντος κατά τη μεταφορά. Μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τη συνέχεια της διαδικασίας και την επιστροφή χρημάτων. 

Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε και θα ελέγξουμε τα προϊόντα στα οποία έγινε υπαναχώρηση αγοράς.

Τεχνική υποστήριξη

Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα σας;

Σας παρέχουμε δυο χρόνια γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας για όλα τα καινούργια προϊόντα μας. Στην εγγύηση αυτή βεβαιώνεται ότι τα μηχανικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματά των προϊόντων έχουν δοκιμαστεί στο εργαστήριο μετά την κατασκευή τους και δεν έχουν ελαττώματα στην λειτουργία, αν χρησιμοποιούνται υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, για ένα διάστημα δύο ετών από την αρχική ημερομηνία της αγοράς, όπως αυτή εμφανίζεται στο παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο). Για την περίπτωση των μεταχειρισμένων προϊόντων, η εγγύηση καθορίζεται ανά περίπτωση και σας ενημερώνουμε αντίστοιχα.

Τι περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη;

Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη για θέματα χειρισμού και λειτουργίας των προϊόντων μας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα χειρισμού ή λειτουργίας με το προϊόν σας, επικοινωνείτε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο τηλέφωνο +30 2314 009421. Αν διαπιστώσουμε ότι το προϊόν χρειάζεται επισκευή ή αντικατάσταση, γίνεται τηλεφωνική συνεννόηση για την αποστολή του προϊόντος στο εργαστήριο μας.

Πως χειρίζομαι τα προϊόντα;

Με την αγορά κάθε προϊόντος παρέχεται από εμάς δωρεάν εκπαίδευση για τον τρόπο χειρισμού του.

  • Για τις μονόχρωμες κυλιόμενες πινακίδες οποιουδήποτε μεγεθους και για τα μονόχρωμα ψηφία για βενζινάδικα, γίνεται από εμάς προγραμματισμός του πρώτου σας διαφημιστικού μηνύματος. Το μήνυμα αυτό σε μορφή αρχείου, σας το στέλνουμε σε email, μαζί με οδηγίες για τη λήψη και εγκατάσταση του προγράμματος χειρισμού. Μόλις παραλάβετε και τοποθετήσετε το προϊόν, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να κάνετε λήψη του προγράμματος χειρισμού από την ιστοσελίδα μας και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας σύμφωνα με τις αντίστοιχες οδηγίες. Το πρόγραμμα χειρισμού λειτουργεί σε Windows 7, 8, 8.1 και 10 και είναι στα Ελληνικά. Μετά την εγκατάσταση, μπορείτε να χειριστείτε τα προβαλλόμενα διαφημιστικά μηνύματα και τις παραμέτρους λειτουργίας. 
  • Για τις έγχρωμες πινακίδες, τα έγχρωμα ψηφία για βενζινάδικα και τα έγχρωμα LED video walls οποιουδήποτε μεγέθους, ο χειρισμός γίνεται με αντίστοιχο πρόγραμμα όπως με τις μονόχρωμες. Αντίστοιχες οδηγίες δίνονται από εμάς μέσω email και παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη.
  • Για τους σταυρούς φαρμακείου, ο χειρισμός γίνεται ανάλογα με το είδος. Συγκεκριμένα, για τους απλούς ηλεκτρονικούς σταυρούς με τηλεχειρισμό RF, παρέχεται τηλεχειριστήριο και εφόσον χρειαστεί, δίνονται οδηγίες για τον χειρισμό. Για τους σταυρούς φαρμακείου τύπου MATRIX, ο χειρισμός γίνεται με το πρόγραμμα χειρισμού των μονόχρωμων πινακίδων και ισχύουν αντίστοιχες οδηγίες χειρισμού και υποστήριξης.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με θέματα χειρισμού των προϊόντων, επικοινωνείτε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στο τηλέφωνο +30 2314 009421.

Τι δεν περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη;

Στην τεχνική υποστήριξη δεν περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των προϊόντων. Επίσης, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ηλεκτρολόγου, τα έξοδα αφαίρεσης του προϊόντος από το σημείο τοποθέτησης και τα έξοδα επανατοποθέτησης του προϊόντος. Αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα μεταφοράς από και προς το εργαστήριο μας, ενώ τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν με την αρχική τους συσκευασία ή αντίστοιχη που να διασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά τους.

Τι ισχύει για τα προϊόντα εκτός εγγύησης;

Στα προϊόντα εκτός εγγύησης, μετά την πάροδο δυο ετών από την αρχική ημερομηνία αγοράς, συνεχίζουμε να σας παρέχουμε ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη-service για όλη την διάρκεια της ζωής των προϊόντων. Αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα μεταφοράς από και προς το εργαστήριο μας, ενώ τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν με την αρχική τους συσκευασία ή αντίστοιχη που να διασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά τους.


Εξυπηρέτηση πελατών - Επικοινωνία

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών σας;

Η εξυπηρέτηση πελατών αντιστοιχεί στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματός μας, το οποίο είναι το εξής:

  • Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο: 09:00 - 14:00
  • Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή: 09:00 - 14:00 και 17:00 - 19:30

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

  • Τηλεφωνικά στους αριθμούς εξυπηρέτησης πελατών +30 2315 002299 & +30 2314 009421 κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματός μας.
  • Με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  • Μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα “Επικοινωνία” στην ιστοσελίδα μας.
  • Με μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook Επιγραφές Πινακίδες Σταυροί LED by Expoteam.

 


Για τηλεφωνική παραγγελία ή για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλ: +30 2314 009421
Τηλ: +30 2315 002299 
Κιν: +30 6948 789010
E-mail: [email protected]

 


Η εταιρεία μας παρέχει:

  • Σχεδιασμό και κατασκευή επιγραφών LED
  • Κατασκευή σταυρών φαρμακείου LED
  • Ειδικές κατασκευές επιγραφών LED
  • Άριστη ποιότητα κατασκευής
  • Χαμηλές τιμές
  • Εγγύηση 2 χρόνων καλής λειτουργίας
  • Πώληση χονδρική & λιανική
  • Ταχύτητα παραγωγής
  • Αξιοπιστία
  • Τεχνική υποστήριξη - service

Η EXPO LED TEAM

Σχεδιασμός και κατασκευή φωτεινών πινακίδων, επιγραφών και ταμπελών τεχνολογίας LED, σταυρών φαρμακείου LED, κυλιόμενων πινακίδων LED, έγχρωμων πινακίδων LED και LED video walls

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο: 
09:00 - 14:00
Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή:
09:00 - 14:00 και 17:00 - 19:30
Κυριακή:
ΚΛΕΙΣΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλ: +30 2314 009421
Τηλ: +30 2315 002299
Κιν: +30 6948 789010
E-mail: [email protected]
Διεύθυνση:
Αγίας Παρασκευής 3,
Μενεμένη, ΤΚ 56122
Θεσσαλονίκη

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Διαβάστε περισσότερα ΟΚ